Cum sa iti rulezi singur tigarile

M-am gandit sa postez acest tutorial pentru cei care vor sa isi ruleze singuri tigarile si nu stiu cum.. Am fost si eu pus in aceasta postura si pana nu am vazut un filmulet nu mi-a iesit nici o tigara cum trebuie. Va recomand tuturor fumatorilor aceasta metoda fiindca este usoara, sanatoasa si muuullt mai ieftina.

Roller-ul (aparatul de rulat) – 14 RON

Tutun (50g -> 50-70 tigari) – 30-50 RON (eu am dat 32 RON) (Majoritatea vin si cu un pachet de 50 de foite)

Optional – foite – 1.3 RON

Optional – filtre – 5-10 RON ( 100 de filtre)

In cazul meu, investitia initiala a fost de 48 RON, iar apoi cate 32 RON saptamanal. (eu zic ca iesi mult mai ieftin, daca esti genul de persoana care fumeaza ~ 1 pachet pe zi. Tutunul e mult mai sanatos, iar fumand tigarile facute de tine, vei ajunge sa fumezi mai rar fiindca trebuie de iti faci tigara inainte de a fuma.)

Lasă un răspuns

