Optimizarea paginilor pentru motoarele de cautare

Pentru a ne aduce vizitatori pe site-ul nostru este nevoie ca sa avem anumite cuvinte cheie considerate a fiind relevante pentru pagina respectiva. In functie de politica de indexare a motorului de cautare folosit daca pagina de internet este optimizata ea poate atrage utilizatorii de internet care cauta acele cuvinte cheie.
Optimizarea insa trebuie sa fie facuta fara SPAM – cuvinte ascunse in codul paginii SEO bombing link-uri excesiv de multe care nu au legatura cu acea pagina etc. Motoarele de cautare desi la inceput au cazut prada acestor tactici penalizeaza crunt site-urile care folosesc asemenea metode de optimizare a paginilor de internet.

Mai jos listam unele din elementele ce ajuta la optimizarea paginilor de internet: Optimizarea cuvintelor cheie (keywords)

– Acestea sunt niste cuvinte alese strategic pentru a descrie ce anume vrea sa spuna o anume pagina si sunt dispersate in intreaga pagina in mod potrivit pentru ca continutul paginii impreuna cu meta-tag-urile sa fie relevante atat pentru motoarele de cautare cat si pentru vizitator. Motorul de cautare priveste atat la cuvintele din meta-tag-uri cat si la continutul textului din pagina pentru a afisa in ordine celui care cauta paginile ce contin anumite cuvinte cheie care sunt cele mai relevante pagini. Optimizarea meta-tagurilor

– Meta-tag-urile fac parte din elementele ascunse ale unei pagini si care definesc acea pagina pentru spider-i si motoare de cautare. Astfel exista un Site Title – titlul site-ului cel care este afisat in bara de titlu a paginii;
Site Description – descrierea paginii este afisata in rezultatele intoarse de motorul de cautare atunci cand cautam un anumit cuvant si pagina noastra este gasita;
Keywords – cuvintele cheie ale paginii care definesc cele mai importante si relevante cuvinte ale unei anume pagini pana si ordinea lor contand pentru motoarele de cautare;
Author – autorul paginii element ascuns si totusi relevant pentru clasificarea celor mai importante firme/persoane ce programeaza si optimizeaza pagini web etc. In aceste meta-tag-uri se recomanda introducerea strategica de cuvinte cheie pentru dublul scop de optimizare in vederea motoarelor de cautare si afisarea de continut interesant si atragator pentru utilizatorul ce cauta si in cele din urma viziteaza pagina ce contine aceste cuvinte.

Optimizarea de link-uri
– Exista 2 sau mai multe tipuri de asemenea link-uri: link-exchange si link-uri catre site-uri fara link inapoi.
Link-exchange-ul este un schimb reciproc de link-uri intre doua sau mai multe site-uri care pot sa aiba sau nu obiect comun de activitate si sunt in special pentru promovarea lor in motoarele de cautare.
Link-urile catre site-uri care nu au link inapoi sunt in special pentru trimiterea utilizatorilor catre alte surse de informare mai performante care ofera continut mai detaliat care nu poate fi reprodus pe site-ul respectiv. Inscrierea in motoare de cautare

– Pe internet exista sute de „directoare web” sau „portaluri” printre care Google MSN Yahoo portal.ro adresa.ro clopotel.ro kappa.ro etc (dati cautare pe Google pentru Portal sau Director web). Majoritatea directoarelor web accepta inscrierea gratuita a site-ului dvs. in catalogul lor; trebuie doar sa cautati care este cea mai potrivita categorie unde se inscrie site-ul dvs. si sa introduceti acolo datele de contact. In general inscrierea dureaza intre 5 minute si 2-3 saptamani in functie de viteza de indexare a spider-ului directorului respectiv. Obtinerea de link-uri de pe alte site-uri inspre site-ul dvs. – poate fi facuta atat prin link-exchange cat si prin „cumpararea” de link-uri pe pagini ale site-urilor care au un Page-Rank mare in Google si sunt foarte vizitate. Cu cat mai multe asemenea link-uri „externe” cu atat mai bine. Totusi conform noilor update-uri ale algoritmului Google aceste link-uri isi au importanta lor si totusi nu sunt vitale pentru promovarea site-ului dvs. Content is King! – continutul site-ului dvs. trebuie sa fie performant si interesant pentru cei care fac cautari pe internet si cauta subiecte legate de domeniul dvs. de activitate. Aceasta inseamna ca trebuie sa dati atentie atat optimizarii paginii dvs. cat si mult mai important prezentarii de informatii utile si relevante pentru utilizatori care sa-i faca pe acestia sa revina pe site-ul dvs. pentru a afla mai multe despre acest subiect. Acestea sunt doar cateva din lucrurile pe care puteti sa le faceti pentru a va optimiza site-ul pentru motorul de cautare.

.

Sursa: Etutoriale.ro

.

.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s